Powitania, podziękowania i co ja tu właściwie robię

 Ja właśnie usiadłam i postanowiłam napisać ten pierwszy, chyba najcięższy, post na tej stronie. Dopiero zaczynam, więc nie miej mi za złe, że coś robię źle, albo mało profesjonalnie. Obiecuję, że wkrótce się poprawię :3
Po części mam zamiar, jak to zawsze na początku bywa, zdradzić trochę moich tajemnic i sekretów (dooobra, bez przesady ).
Zaczynajmy.

  • Mam na imię... pierwsza litera to M. Poszukaj, a na pewno się dowiesz.
  • UWIELBIAM czytać książki, ale to pewnie już wiesz po tytule, nagłówku itd :)
  • ALE nie czytam od zawsze. Jako małe dziecko wprost tego nie cierpiałam. Jedyne z czym kojarzyłam książkę to nudna, ciągnąca się w nieskończoność lektura szkolna. Na szczęście już wiem, że są inne pozycje niż te które narzuca nam szkoła...
  • Marzy mi się ogromna biblioteczka zapełniona po brzegi książkami (przeczytanymi oczywiście). Z tego powodu raczej wybieram księgarnię niż bibliotekę.
  • Nie udało mi się dostać biletów na koncert Eda Sheerana. Niestety. Ubolewam każdego dnia :(
  • Szybko się poddaję, dlatego każda odwiedzająca mnie tutaj osóbka sprawia, że mimo wszystko, mam ochotę dalej pisać. Więc cóż...dziękuję ci z całego serca, że tu jesteś <3
  • Kiedy nie czytam, oglądam seriale lub filmy. Albo nadrabiam spanie. Po nieprzespanych nocach, które zafundowały mi, jakby inaczej, książki.
  • Zdarza mi się czasem chwila natchnienia, którą wykorzystuję robiąc zdjęcia. Mam nadzieję, że pojawi ich się tutaj sporo. Może nie są jakieś świetne, ale jak to mówią, praktyka czyni mistrza.



Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co mogłabym jeszcze Ci o sobie powiedzieć. Jestem pewna, że w trakcie pobytu tutaj, czegoś się jeszcze o mnie dowiesz. Jeśli chcesz, napisz w komentarzu coś o sobie. Będzie mi bardzo miło :)
Dotarliśmy właśnie do końca. Właściwie nie do końca. Jesteśmy przecież dopiero na początku. Weź teraz ciepłą herbatkę lub kawę, owiń się milutkim kocem i zostań na dłużej.

 A tutaj jedna z moich ulubionych książek. Co prawda jedna z głównych postaci strasznie mnie irytowała, ale to właśnie jest jeden z powodów dla których warto to przeczytać. Wierz mi, spodoba ci się <3


                                                                                                                          M. 








Komentarze